Praktische informatie

Maak een afspraak

  • Onze balie is bereikbaar op het nummer +32 2 300 57 47
    • Maandag: 9:00 – 11:00
    • Dinsdag: 9:00 – 11:00
    • Woensdag: 9:00 – 11:00
    • Donderdag: 9:00 – 11:00
    • Vrijdag: 9:00 – 11:00
  • U kan ook een mail sturen naar balie@iserna.be of het contactformulier invullen. We contacteren u dan zo snel als mogelijk.
  • Dringende hulp:
    Traumalijn0469/15.65.33 (via WhatsApp bericht)*
    * Voor dringende hulp zijn wij elke dag tussen 9u en 18u beschikbaar op het bovenstaand nummer via een WhatsApp bericht. Dit geldt enkel voor traumatische ongevallen (val op tand, tand uit door ongeluk), niet voor tandpijn, gebroken prothese, afgebroken tand of een uitgevallen vulling.

Wat neem ik mee

Vergeet alstublief uw identiteitskaart of paspoort niet!
Als u in het bezit bent van recente RX’en mag u deze meenemen of doormailen naar balie@iserna.be. Op deze manier kan het nemen van een nieuwe foto mogelijks vermeden worden.
Bij uw eerste bezoek zal u gevraagd worden een medische anamnese in te vullen. Hiervoor is het belangrijk dat u uw medicatielijst kent of meeneemt.

Bij een eerste bezoek wordt gevraagd 10 minuten voor uw geplande afspraak aanwezig te zijn. Zo kan de nodige administratie al in orde gemaakt worden.

Mijn afspraak wijzigen

Indien u uw afspraak niet kan nakomen, gelieve ons dan minstens 24 uur op voorhand te contacteren op het nummer 02/ 300 57 47 of via balie@iserna.be. Op deze manier kan een andere patiënt in uw plaats geholpen worden.
Herhaaldelijk gemiste afspraken of afspraken die herhaaldelijk niet tijdig geannuleerd werden, kunnen aanleiding zijn voor een forfaittaire vergoeding.

Bereikbaarheid

Aan de praktijk is er ruim de mogelijkheid om gratis te parkeren. Er wordt gevraagd niet op de straat te parkeren, gezien brandweer en ambulances vlot door moeten kunnen. Er is tevens ook een fietsenstalling voorzien.

De bushalte ‘Kapel’ in Overijse (Eizer) is op 200m, met bus 830 om het halfuur.

Prijzen

De kosten zijn erg afhankelijk van het type behandeling en worden steeds in detail gecummuniceerd. Bij uitgebreide behandelingen zoals orthodontie, implantaatchirurgie of prothestische rehabilitatie wordt vooraf een geschat prijsbestek besproken.
Papieren voor de mutualteit en/of tandverzekering worden op het eind van de consultatie aan de balie in orde gebracht. De tandartspraktijk werkt niet met een derde-betaler systeem en is niet geconventioneerd.
Betalingen worden bij voorkeur met bancontact uitgevoerd (credit kaarten niet mogelijk).